jipp !!!!=D

  i  veckan lr i nästa vecka ska jag ta hål i näsan det ska bli najs jag ska ha en "plopp", jag vill ta hål i läppen och naveln men får ej(N).
nu sitter jag och ser Norska Hollywood fruar det är inte det bästa som finnas på tv'n men det går att se,23.00 blire sex and the city på 3:an....

imörn blire ute dag på skolan hate it att ta hand om alla små barn e inte min sak men hammnade iaf med ida.A ida.L puh turrrrrrrr!!!,förra året gick det inte bra på ute dan när vi skulleäta hamburgare i skogen där vi ska var då skrämmde emil mig så jag tappade hamburgaren på mig skills not jag är inte skicklig.
det kanske inte är så intressant att veta men nu är kl.21:43 hehe;D om en kvart slutar det jag seer på hihi jag orkar inte vad det heter igen för det står ju där uppe.
jag gör aven min utvärdering innförr utvecklings samtalet buhhhh!!!
den e as jobbig jag kommer strax att sommna!

  //anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0