god morning

nu har jag vaknat,jag sitter jus nu och lunchar det vart makaroner och köttbullar(inte världens bästa men)...
idag kanske det blir en tripp till stan vet inte ska fundera på det,i så fall far jag själv alla är typ upptagna inte så kul men jag måste värkeligen kolla om skolavslutnings kläde är inte säker på dom jag bärättade om igår?och köpa morsdags pressent tur att mamma inte kollar på min blogg så  .......
0o0o0o0o0oooo000 såg just en as snygg kille som cyklade för bi;D...

igår innnan jag gick och la mig såg jag dirty dancing som är en av dom bästa filmerna jag sett<3<3<3
det har fattar nog bara dom som har sett dirty dancing<3<3<3 men i alla fall killen som dansar med den dära
"tjejen"(huvud-persionen) är så j*vla S N Y G G !!!!!!<3

han jag pratade om i dirty dancing (fast inte den snyggaste bilden precis)<3
000000oooo000o0o0o;D<3
javier









Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra om u nån gång har sett en film utan att tyckaatt ånvar sygg;)???

2010-05-30 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0