test!!!!!;D

Vad heter du? - anja
I mellannamn då? – christina
Vart bor du? -  in my place
Trivs du där? – sådär  jag saknar ursviken
Brukar du läsa horoskop? – aldrig ofc...
Har du körkort? – nej! hehe ;D
Äger du några converseskor? – ja!
Favoritdjur? -hund,katt och kanin tror jag???...=D
har du nåra husdjur? - jappp,en hamster(noa) 3 katter (agnes,bess och albin<333)2 fiskar och dam-råttor;D.
Vad spenderar du dina pengar på? hoping;D....
Senaste konserten? har ingen aning?
Festar du? discon???  lr med brudarna ofc;D!!!!
Sprit, cider, vin eller öl? Usch för alkohol!!
Antal kuddar i sängen? 5 st...
Kan du baka bullar? – med recept ja;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D
Bläck eller blyerts? – Blyerts
Mc donald’s eller burger king? haha burger king antagligen buh för mac donnalds
Är du allergisk mot något? – nej=D jipp!
Äger du ett busskort? - nej nej  
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? jag driker int mjölk det blir vatten för mig!
Vad åt du till frukost? – rostat bröd och oboy!(Y)
Hur ser du ut idag? – svarta tighis grå all sizez tröja mm ;D
 Nästa mål i ditt liv? – hål  läppen,mm
Vad såg du senast på tv? – lyx fällan
Hur svarar du i mobilen? – hej/hallå/hooj!
Vem ringde du senast? – hem till ellen
Vad sa den du ringde? - vettja
Vad innehåller din favoritnattmacka? – smör och ost

senaste som:
sov i din säng:
jag
såg dig gråta: albin(min katt ;D)
Fick dig att gråta: mig sj!
Du delade en drink med: Dricker inte!
Du gick på bio med: minna
Skällde på dig: mama hehe;D
Skickade ett e-mail till dig: 1000000 st;D;D;D

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt ”jag älskar dig” och menat det? – yes
Bråkat med ditt husdjur? jirriterad ja!:D
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? – jag tror inte det.

SAKER:

Tar du droger? – NEJ varför skulle jag?:S
Dricker du? – NEJ?
Vem är din bästa vän? – ida.A,minna
Vad är du mest rädd för? - massa olika saker men vet inte vad just nu.... 
Vilka kläder sover du i? – Pyjamas
Vart vill du gifta dig? – kkyrka tror jag
Vad hatar du verkligen? -  gillar mer än hatar
Har du varit kär? – Jaa många gånger.
Kör du – Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? – Jaa
Är du ett hälsofreak?-  nej nej värkeligen typ inte

STUFF:

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? – Jaa..:'(
Är du ensam nu? – jajamensan!
Några piercings/tatueringar? – jaai näsan(räknas örat isf ja igen!)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? jaaaaa!
Vill du gifta dig? – Jaa
Vill du ha barn? – Jaa, fast inte nu ialla      fall;)

FAVORIT:

Rum i huset? inget spec.....>.<
Typ av musik? rap, pop,  ”hiphop”, rockballad  m.m.
Månad? – alla månader som har med sommarn att göra.

DE SENASTE 48 TIMMARNA:

Gråtit? – ja
Köpt någonting? Jo
Varit sjuk? – Nej
Sagt ”jag älskar dig”? jaa
Velat säga till några att du älskar dem? jaa
Träffat nån ny person? – ja
Saknat någon? – JAA!!!!!!!<3
Kramat någon? – Ja
Kysst någon? – ""nae""

SENASTE:

Låt du hörde:matisyahu-one day
Film du såg: joannas vidio inlägg.
Drika du köpte: fanta
Sak du stal: tjuvar ejjjj!!!!!
Mat du åt: kyckling-nuggets
Gången du åt en 7-Eleven korv: never ever!

SENASTE:

Senaste människa du slog: ingen?????? :O
Senaste stora bussresesan: i vintras med 5-6:orna till sttorklinta...
Senaste långa telefonsamtal: med ellen,jag ringde tills mina pengar tog slut 24 kr
Senaste dusch: idag
Senaste irritation:  hehe benjamin ofc!

hehe love ya!//ajanajajnajannananjaanjaanajaanj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0