JAG VET ATT DET ÄR SENT FÖR DET MEN ÄNDÅ<3

                                                          F.R.Å.G.E.S.T.U.N.D                                                                            

FRÅGA VAD NI VILLL!!!!

NI FRÅGAR
??????????
 JAG SVARAR 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                 

emil frågar: jag kan inte vänta;)

jag svarar: på vadå? jag fattar inte?

angelins frågar:vad betyder pok?

jag svarar pok betyder puss och kram

anonym frågar:asså hur länge brukar du vara uppe?

jag svarar: idag är jag nog uppe till halv 4 för bu är ju klockan 3 men annars lägger jag mig vid 1


Kommentarer
Postat av: emil

kan inte vänta;)

2010-07-05 @ 02:11:14
Postat av: angelina.L

assså vad betyder pok?

2010-07-05 @ 02:13:47
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: anonym

asså hur länge brukar du vara uppe!!!!?????

2010-07-05 @ 02:40:04
Postat av: Anonym

Är du oskuld?

2010-07-08 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0