trodde......

igår trodde jag att jag var frisk men tydeligen inte,på kvällen hade jag jätte ont i magen och sedan kräktes jag 2 gånger inte mysigt så jag  vet ej om det blir något speciellt idag/imårgon vi får se senare känner mig ffr lite skumm....
  
våran katt bess ska ju ha kattungar vette om jag redan har berättat det men om inte så gör jag det nu,i alla fall så ska haon ha det om ca. en vecka      ,.,.,.,..,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

det var typ allt jag ville säga för den här gången,lr förresten kan jag lägga ut lite bilder:


jag saknar då absolut inte vintern...


uppehålls rumet på lövångers bussstation;D

albin<3 våran tredja katt som bess<3 hade parat sig med:D
sådaär lite bilder som jag sa men det var i allafall nått ;D
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0