roliga historier!!!


Bondinen i elektronikaffären

 
 

En blondin går in i en elektronikaffär och säger till expiditen:
-Jag vill ha den där teven! och pekar med fingret.
- Tyvärr, vi säljer inte till blondiner, sa expiditen.
Blondinen gick iväg och tänkte, om jag ändrar hårfärg, då kan han inte säga att jag är blondin! Efter blondinen hade ändrat hårfärg, så kom hon tillbaka och pekade och sa:
- Jag vill ha den där teven!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner, svarade expiditen igen.
Blondinen gick ledsen där ifrån och tänkte, nä, jag färgar håret blått!
Hon kom tillbaka med blått hår och sa:
- Jag vill ha den där teven!!!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner!
- Hur fan vet du att jag är blondin, sa blondinen.
Expiditen svarade:
- ... det där är en mikrovågsugn...

Blondinskämt

 
 

- Hur många blondinskämt finns det?
- Vet inte.
- Inga! För att alla är sanna!

Blondin vill sola topless <33

 
 

Det var en gång en blondin som var på semester i Mallorca.
En dag så kollade hon sej i spegeln och tänkte:
- Jag måste nog få igång solbrännan under bikinin...
Blondinen tyckte att det var för många vid hotellet och på stranden så hon vandrade för att kolla efter en bra plats att sola på. Hon hittade en perfekt plats så hon lade sej ner utan handduk eller bikini och vände sej om på mage för att sola ryggen.
Då kommer en servitris springande emot henne. Hon stannar och böjer sej ner för att fånga andan.
- Kan man inte få sola ensam NÅNSTANS! frågar Blondinen.
(de kunde svenska i mallorca) xd
- Jo, kära blondin men snälla! Ligg inte på resturangens glastak! sade servitrisen...

Blondin och trafikolycka

 
 

- Vad skriker en blondin som bevittnar en bilolycka?
- Vilket nummer har 112?

Dans

 
 

Vilka uppfann steppdansen? 


Vad är det för likhet mellan en människa och en spis??? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0