MIN RESA TILL FJÄLLEN!!!


MIN PAVKNING FÖR RESAN


ALBIN VAR ALLTID I VÄGEN


HAN VAR HUNGRIG OCKSÅ

HOS MORMOR OCH MORFAR.JAG VAR TVUNGEN ATT SOVA ÖVER DÄR FÖR VI SKULLE FARA KL.7 I MORGON BITTI.

PYSEN!!!MORMOR OCH MORFARS HUND.

MORFAR


HAHAHA!!!!!!


när vi kom så stog rufus kerstin och bengts hund på bron och väntade på att vi skulle komma.kerstin och bengt är dom vi ska till i fjällen(gräftåvallen).

ALLA RUFUS LEKSAKER SOM HAN BARA HAR I STUGAN DERAS.

GÖSTA


UPPSTOPPAD UGGLA!!!


här sovde jag

här sovde mormor och morfar

vardagsrum/mat bord

trånga köket


ute på gården

deras gäst stug där det är en bastu hall gästrum på mellen rum.


kerstin och bengts sov rum


boken jag läste!!!:)

mina as sköna tofflor!!!

söttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!<33333.....



MMMMMMMUUUUUUMSSSSSS!!!!!!!

Gösta klippte sig!!!hihihi!

pysens favorit plats soff kanten



                    jag hahaha!!!!! jag normal knappast!!!hihi!!!<3


vi var på file-afton det är på fjällhalsens resturang det fins 3 olika filer man får äta kyckling file oxfile & fläskfile + bufe och man fick ta hur mkt man ville.
 
på vägen dit och tillbaks så tog vi mormor & morfars bil till fjällhalsen eftersom vi var 6 stycken så åkte jag i deras stora bagage.


på vägen hem!!!från fjällhalsen
                                                               vi sa hej då för nu var det dags att dra oss hem till bergsbyn,gösta bor i bure och mormor & morfar bor i lövlund!!

nu startade bilen och vi drog iväg!!!


vi stannade på och åt en bigga kebab!!!

jag läste hälge på vägen!!!hahhahhahaha!!!!!!

sedan stannade vi på OK för att tanka jag köpte mummsss!!!

sen for vi till lycksele sen norsjövallen sedan lövlund där mormor.... bor
senare så sjusade gösta hem mig!!!


hoppas ni tyckte min resa värkade rolig och kul!!!!
glömm inte att komentera............


Kommentarer
Postat av: Minna

Åhh,jag skulle oxå vilja fara till fjällen ;:)

Jag har aldrig vartit där ..:(

Haaaha ,du sa att du hade 500 bilder..

Hiihii,okej lite överdrivet..(kanske) Hiiihii:)

Men vi får ta och höras !!

Vill vara med dig !!:)

Kanske nån gång i veckan?

Höres../minna

2010-03-14 @ 09:14:48
URL: http://minnalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0