goder mörgön;D

nu har jag just vaknat och sitter halv sovandes vid datorn och chattar på msn!!!.....
Det vart inget speciellt igår så det är nog dfr jag int laggt ut bilder på gårdagen men, jag ska ladda min kamera nu och fota litegranna  men eftersom jag brukar göra så små text inlägg så tänkte jag göra ett "lite" större nu...

idag har jag inga stora planer för vad jag ska göra???...., men jag ska nog vara ut en heldel idag.
jag länktar så hemskt mkt till sommaren då kan man bara ha shorts och t-shirt istället för någon dum jacka
lr vantar....vitbergsbadet...sol hela dagarna.....mm

sommmar lovet blir senare och lite kortare i år för att vi hade haft längre sport-lov men det borde vara tvärrt om jag skulle kunna ha sommar-lov hela mitt liv fast det sämsta är när man ska börja om(skolan) och vi börjar ju desutom på knal då så......snart blir det att helsa på där¤ och få veta dom nya klasserna det ska bli skojj....
men vad ska ni göra idag då?? komenter gärna oxå ;D 


KRAMAR//anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0