tråkig rubrik(som vanligt).......

eftersom ni inte vetat vad jag har gjort på sissta tiden eftersom jag inte bloggat tänkte jag berätta det lite kort....


*Minna och Joanna komm.
*vi for till kiosken.
*jag och Joanna köpte en drika(exotic fanta).....Minna köpte pringels mmmuuummmsss! men i sj verket var det jag som betalade;D;D;D;D;D......


*Dennis gick förbi...




*vi såg en film. (komedi)

*kl...ca....halv  4 cyklade dom hem...






en till sak som gjorts;D

*sett percy jackson 9 gånger såklart(det är f*n den bästa filmen i hela världen....



övrigt jag gjort:
*sjuk(är det nu)
*varit hos aron min lill kusin han fyllde 1 år (grattis igen i efterskott)
*sett på tv
*msn:at
*spytt...
*och annat.....


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0