midsommar<3

jag vet att jag varit dålig på att blogga:((((((((.....
jag sitter här hos sunken och jessica är osocial på  jessicas dator.
jag har inte ett jävla piss om vad jag ska skriva jo just ja jag kan skriva vad jag ska göra imorn....hmmm.....
jag ska vara med emil.e.a<3x.x vi ska tälta ute om det gåroch snälla smsa gärna då jag vet det lät konstigt men jag sare ändå :D:D hehe;).
jag häller på gå igenom vad jag ska packa för jag hinner inte packa imorn för vi ska bort på morgonen till mormor och morfars husvagns ställe:D:D:D det är ni vet om man far till gokarten i ursviken om man följer den grus vägen några mil så e man framme där:D
 I ALLA FALL DET HÄR HAR JAG PACKAT:  (DET ÄR INT MINA EGNA BILDER MEN,DET ÄR BARA FÖR SKOJJS SKULL)

*bikini(bada+sola)
*brillona
*kudde
*tecke
*datorn
*hmm det är mer men kommer int på nått mera!:D<433333'¨


hej hej pok//anja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0