Utkast: Juli 5, 2010

assså det har hänt nått fucking crazy med min blogg,det är typ en svart "bikini/badräkt" på alla inlägg så man ser typ inte vad det står så jag blir tokig för jag vet inte hur man fixar det!!!!!!!
om det är någon som kan hjälpa mig så SNÄLLA.....!

NU SITTER JAG OCH STIRRAR I TAKET OCH MSNAR MED TYP BARA 2 PERSIONER MEN DET ÄR IGENTELIGEN INTE SÅ KONSTIGT EFTERSOM KLOCKAN ÄR   KVARI I 2 (NATTEN).......
det är många som kanske inte vet men jag ska i alla fall flytta till en annan familj jag är inte precis deskret jag säger det nu för jag vill inte att alla ska hålla på att fråga lr tjata hele tin  dom bor i hamn i alla fall det är 2 tjejer som bor med varandra asså kompisar inte ni fattar jag behöver nog inte förklara,pxå har en av dom en 1 årig kille sedan tidigare och en ""foster flicka "" sedan tidigare.
det kommer att kännas konstigt att flytta jag har aldrig gjort något sånt här förut men jag hoppas att det går bra i alla fall.

 HMMMMMM VAD TÄNKER JAG PÅ NU INGET LR??????
UNDRA HUR ECLIPS FORTSÄTTER?......?......... JUST JA FÖR DOM SOM INTE VET SÅ VAR JAG OCH SÅG ECLIPS IGÅR  DEN VAR SÅ BRA SÅ JAG KNAPPT KAN FÖRKLARA HUR BRA FILMEN VAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0