jag glömmde en sak....<3<3<3(N)

idag kom en från landet ingenstans skojja men det kom en persion(tjej)och pratade med oss om tobalfri duo...
men vette fan om det blir av för mig, mamma har just slutat röka men hon snusar,det är svårt att hitta en förälder som kan följa mig och skriva på min pappa kan inte göra det röker tror jag(separerade föräldrar)jag träffar ju aldrig pappa men jag kanske ska fråga kerstin om hon är här typ då jag har hört att hon kanske ska komma till skellefteå(hon bor i stockholm med bengt och deras hund rufus)...
jag tror inte att hon börjr att röka lr snusa!!! känns inte som hon men i alla fall det var det jag ville bäretta men vi synes i morgon...


//////////////////aaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


skojja ba //anja<3;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0