idag......




VECKANS GRIMARSER!!!;D


hehe!!!!!!!

haha!!!

VART MIN DAG:....

Gladare änn någonsinn....

Ledsen:(

Boring/uttråkad!!!
SVAR:ALLT


fy fan vad äkligt!!!,jag ser ut som det dära konstiga barnet i SCARY MOVIE 4(eller hur det nu stavas???






på morgon som vanligt när det är skola så cyklar jag till ida på morgonen...


JAG SA JU ATT JAG CYKLADE;D

PÅ VÄG!!!!


HAHA;D VI KOLLADE I EN HUMD BOK("DET VAR NICE"SKOJJA;D)
DERAS HUNDAR:

BOY<3

DONNA<3

sedan for vi till skolan:(



JAG TOG LITE RANDOM BILDER PÅ SKOLAN DOM VART INTE SÅ FINA MEN ÄNDÅ;D 


=BAKSIDAN;D



=SPÖK HUSET BRÖVID SKOLAN(HUVVVA)!!!!!!

=PHILIP CYKLAR=)

=PHILIP OCH ARVID     högra är philip och vänstra är arvid...


blää nu är jag inte sugen på pizza!!!(N)



=några bilder från klotter bänken;D




vårat snygga klassrum(nååttttt)(N)



SEDAN EFTER SKOLAN HOS IDA;D:

VÄRLDENS BÄSTA MODELL;D




OCH JAG ÄR "VÄRLDENS" BÄSTA FOTOGRAFÖR JAG SKOJJA BARA(SVIMMA INTE)!!!;D

SEDAN KOM STÖRIGA GRAN OCH FÖRSTÖRDE!!!!!(AAAA!!!)....SKOJJADE MEN BARA LITE....=)

=IDA OCH HENNES 5 ÅRIGA LILLE BROR SAMUEL!!!=D

=IDA JULAR=D 

 



                                                                                                                                                              
SAMUEL OCH IDA SPELAR FOTBOLL MEDANS JAG FOTAR!!!;D

=ELINA

=LILL ARVID(VFR DRAS ALLA SMÅ UNGAR TILL OSS???""")

SEDAN FOR JAG OCH IDA TILL MIG...




vi tog lite bilder på albib och bess (föressten kanske vi kommer att få kattungar)<3


god natt<3♥//anja;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0