hej hej:] <3

nu har jag just kommit hemm från ida, först var vi ute och cyklade osv....och mötte alle arvid sameby och några fler man jag orkar inte räkna upp dom....sen såg vi ;D haha det är så kul!!!<3 och sen for jag hemm och här är jag nu.... hoppas ni haft det bra idag för det har i alla fall jag<3

och jag glömde att säga en sak..........
vi ska ju skaffa en hund det har jag ju sagt förut men vi visste inte vilken sort helt vi trodde det skull bli en rottwailer det kanske ska bli det oxå men mamma säger att det kanske lblir en BOXER nej!!! det vill jag inte dom är WEARD!!!!

HÄR ÄR NÅGRA BILDER JAG HITTAT PÅ BOXRAR VUXNA/VALPAR:






DET VAR DOMM....


VI SES I MORN //ANJA

Kommentarer
Postat av: Emmy

jag tycker dom hundarna är söööta <3

2010-04-26 @ 14:57:37
URL: http://emelye.bloggsida.se
Postat av: Emmy

Jag tycker de hundarna är gulliga ^^

2010-04-26 @ 14:58:19
URL: http://emelye.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0